Hallitus / tietosuojaseloste

Maija Haapala

Seppo Touru

Jäsenmaksun maksaminen:

Kokouksessa äänivaltaisia ovat 18-vuotta täyttäneet ja jäsenmaksun maksaneet henkilöt. Jäsenmaksu on 5€ / hlö. Jäsenmaksun voi maksaa kokouksessa käteisellä tai tilille FI04 5060 0220 0241 58. Mikäli maksat tilille, laita viestiin maksamiesi jäsenten nimet ja osoite.

Tietosuojaseloste

Myllynkulman kyläseura ry:n tietosuojaseloste

1. Rekisterinpitäjä

Myllynkulman kyläseura ry

2. Yhteyshenkilö rekisteriä koskevissa asioissa

Rekisteriasioiden yhteyshenkilöinä toimivat yhdistyksen puheenjohtaja-rahastonhoitaja ja sihteeri.

Puheenjohtaja-rahastonhoitaja: Sakari Tuunainen,sakari.tuunainen(at)kolumbus.fi

Sihteeri: Timo Tuunainen, tuunainen.timo(at)gmail.com

3. Rekisterin nimi

Myllynkulman kyläseura ry:n jäsenrekisteri

4. Rekisteröidyt

Jäsenrekisteri voi sisältää suorat jäsenet, kannatusjäsenet ja kunniajäsenet.

5. Rekisterin pitämisen ja henkilötietojen käsittelyn perusteet ja käyttötarkoitus

Yhdistyksellä on lainsäädännöllinen velvollisuus pitää yllä jäsenrekisteriä. Jäsenrekisterin avulla pidämme yhteyttä jäseniimme ja tiedotamme yhdistyksen toiminnasta.

6. Käsiteltävät henkilötiedot

Rekisterissä käsitellään yhdistyksen jäsenten henkilö- ja yhteystietoja.

Näitä voi olla yksi tai useampi seuraavista:

• nimi
  • osoite
  • kotipaikka
  • puhelinnumero
  • sähköpostiosoite

7. Säännönmukaiset tietolähteet

Tiedot kerätään suoraan jäseneksi liittyviltä henkilöiltä jäsenmaksun yhteydessä.

8. Tietojen luovutus ja siirtäminen

Emme luovuta rekisterin tietoja ulkopuolisille tahoille emmekä EU/ETA alueen ulkopuolelle.

Tietojen luovutuksia voidaan tehdä rekisteröityjen suostumuksella.

9.  Tietojen suojaus

Henkilötietojen käyttöön on nimetty yhdistyksen hallituksessa puheenjohtaja ja rahastonhoitaja.

Tietotekniset laitteet on suojattu käyttäjätunnuksin ja salasanoin.

10. Tietojen käsittelyn kesto

Säilytämme henkilötietoja jäsenyyden keston ajan ottaen huomioon lainsäädännön sekä viranomaisten ja arkistointia koskevat vaatimukset.

11. Tietojen käsittelijät

Rekisteriasioita käsittelevät yhdistyksen puheenjohtaja ja rahastonhoitaja.

12. Automaattinen päätöksenteko ja profilointi

Tietojenkäsittely ei sisällä automaattista päätöksentekoa tai profilointia.

13. Rekisteröityjen oikeudet

Jokaisella rekisteröidyllä on tietojensa käsittelyä koskeva:

Tarkastusoikeus eli oikeus tarkistaa rekisteriin tallennetut henkilötiedot. Jos tiedoissa ilmenee virheellisyyksiä tai puutteita, voi rekisteröity pyytää korjaamaan tai täydentämään tiedot oikeiksi.

Vastustamisoikeus eli oikeus vastustaa henkilötietojensa käsittelyä, mikäli rekisteröity kokee, että henkilötietoja on käsitelty lainvastaisesti tai ilman asianmukaista oikeutta.

Poisto-oikeus eli oikeus pyytää poistamaan rekisteriin tallennettuja tietoja. Rekisteröidyllä on lisäksi oikeus rajoittaa tietojen käsittelyä.

Tiedonsiirto-oikeus eli oikeus siirtää tietojaan järjestelmästä toiseen.

Valitusoikeus eli oikeus tehdä valitus tietosuojavaltuutetulle, jos rekisteröity kokee, että henkilötietojen käsittelyssä on rikottu voimassa olevaa tietosuojalainsäädäntöä.

Rekisterinpitäjä voi kieltäytyä toteuttamasta vastustamista tai poistoa koskevaa pyyntöä ainoastaan laissa säädetyin perustein. Mikäli rekisterinpitäjä ei suostu rekisteröidyn vaatimuksiin, on rekisteröidyllä oikeus tehdä valitus tietosuojavaltuutetulle. Rekisteröidyllä on myös oikeus vaatia, että kiistanalaisten tietojen käsittelyä rajoitetaan siksi aikaa, kunnes asia saadaan ratkaistuksi.

14. Yhteydenotot

Kaikki tätä selostetta koskevat yhteydenotot ja pyynnöt tulee esittää kirjallisesti kohdassa kaksi (2) nimetylle yhteyshenkilölle.

15. Muutokset tietosuojaselosteessa

Tietosuojaselosteeseen kirjataan päivämäärä, jolloin muutos on tehty. Tietosuojaselosteen päivitetty versio on aina nähtävillä yhdistyksen kotisivuilla.

Myllynkulman kyläseura ry:n hallitus on hyväksynyt ja päivittänyt tämän tietosuojaselosteen 21.11.2020.

palauteposti(at)welho.com