Myllynkulman historian havinaa

Kuva 1                Kuva 2               Kuva 3

Myllynkulmalle perustettiin kesällä 2003 kyläseura, joka virallisesti rekisteröitiin 12.3.2004 Myllynkulman kyläseura ry:ksi. Kyläseuran toimialueena on Humppilan ja Koiviston kylien alue niin, että se käsittää entisen lakkautetun Myllynkulman kansakoulupiirin alueen valtatie kahdelta Urjalan rajalle asti.

Kuluneena 18 vuotena, jonka kyläseura on siis ollut toiminnassa, olemme saaneet paljon aikaan. Näkyvin aikaansaannos oli Koenjoen kunnostushanke Myllynkulman kohdalla, joka valmistui kokonaisuudessaan vuoden 2010 aikana. Hankkeen valmistumista juhlittiin valmistumisvuoden elokuun alussa mm. kalanistutuksella Koenjokeen. Jotta kunnostushanke  voitiin toteuttaa,  oli kyläseuralaisten järjestettävä kaikenlaista mukavaa kyläläisille ja hieman ”ulkokyläläisillekin” erilaisten tapahtumien muodossa. Kaikkien tapahtumien tuotto on käytetty hankkeeseen ja seuran toimintaan muutenkin. Mitäköhän mukavaa kyläseura järjestää tulevina vuosina?

Voit tutustua toimintaamme, tapahtumiin ja kylään paremmin selailemalla sivun yläosasta löytyviä linkkejä. Halutessasi voit liittyä seuraamme tai jättää meille rakentavaa palautetta!

lahti

koulu