MYLLYNKULMAN KYLÄSEURA RY.

Myllynkulman kyläseura ry rekisteröitiin viralliseksi yhdistykseksi v. 2004. Kyläseuran toimialueena on Humppilan ja Koiviston kylien alue niin, että se käsittää entisen lakkautetun Myllynkulman kansakoulupiirin alueen valtatie kahdelta Urjalan rajalle.

Kyläseuran tarkoituksena on mm. edistää kylän elinkelpoisuutta, asukkaiden viihtyvyyttä, kanssakäymistä, yhteistyötä ja omatoimisuutta, sekä vaalia kylän kulttuuriympäristöä ja -perintöä.

TERVETULOA!

SÄÄNTÖMÄÄRÄISEEN KEVÄTKOKOUKSEEN 2024

torstaina 23 .5 . 2024 klo 18.00 MYLLYPADON KATOKSEEN

HUOM. PAIKKA!

ESITYSLISTA:

1. Kokouksen avaus
  2. Valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, kaksi pöytäkirjantarkastajaa ja ääntenlaskijaa.
  3. Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus.
  4. Hyväksytään kokouksen työjärjestys.
  5. Esitetään 2023 vuosikertomus,tilinpäätös ja toiminnantarkastajan lausunto.
  6. Päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä hallituksen jäsenille ja muille vastuuvelvollisille.
  7. Käsitellään hallituksen valmistelemat lausuntoesitykset.
  8. Hyväksytään seuran varsinaiset jäsenet v. 2024.
  9. kesän 2024 työkohteet myllypadolla.
  10. Muut kokouksessa esille tulevat asiat.
  11. Kokouksen lopetus.

Jäsenmaksun maksaminen:

Kokouksessa äänivaltaisia ovat 18 v täyttäneet ja jäsenmaksun maksaneet henkilöt.

Jäsenmaksu on 5E / henkilö. Jäsenmaksun voi maksaa kokouksessa käteisellä,

tai tilille FI04 5060 0220 0241 58. Jos maksat tilille, laita viestiin maksamiesi henkilöiden nimet ja osoite.

TERVETULOA!

t. Hallitus

Murskaus Rämö&Karèn Oy Rallisprint  26.05.2024  Myllynkulmalla/Humppilassa (PDF)

Suomi.fi          Tilannehuone           Selvitä oma digiprofiilisi!

Oma Häme     Ensiapuopas             Vähän lakia tieliikenteeseen                  Youtube hupia?

Defi      Terveyskirjasto         Tukes         Nettipalvelu ei toimi!                     GPS-häiriökartta

Rahanarvonmuunnin 1860-2023             Korkotutka      Nyt ladataan sähköauto

Katso elokuvia           Kuuntele     Yle Areena        Elonetplus       Vaaralliset tuotteet

Vastalääke                     Chat GPT               Ilmaisia ohjelmia tietokoneelle

Sotasampo      Sukunimi-info    Uusia hakukoneita:   Mojeek     Ecosia

Droneinfo        Missä saa kuvata?                Autio Suomi

LuontoPortti                    Lintutietopalvelu        Vieraslajiportaali

Terveyskylä

ETSINTÄKUULUTUS Onko sinulla valokuvia? Digikuvat voi helposti kopioida ja paperikuvat skannata. 1 kuva kertoo enemmän kuin 1000 sanaa !!!!
palauteposti(at)welho.com